مجموعه خدمات

طراحی و چاپ لیبل ژله ای (مارک کریستالی)


لیبل ژله ای همان لیبل pvc است که به صورت چهار یا پنج رنگ بنا به دستور و سفارش مشتری چاپ می شود و بعد از اتمام چاپ روی کار لایه ژله ای با ضخامت حدودا 2 میلی متر کشیده می شود. برای شمار کثیری از شرکت ها هولوگرام هایی طراحی کرده ایم که علاوه بر حفظ و تقویت هویت برندشان، امنیت آنها را در برابر اقدامات جعل و کلاهبرداری تضمین می کنند.

ماده ژله ای پلی اورتان نام دارد که ساخت کشور ایتالیا (مارک ایتالیا) می باشد.

عمرمفید لیبل های ژله ای 3 الی 5 سال می رسد.


مشاهده نمونه کارها

انواع لیبل ژله ای

لیبل ژله ای در سایز ها و طرح های مختلف بنا به سفارش مشتری انجام می پذیرد. که قالب های لیبل ها نیز به هر شکل و فرمی که بخواهیم ساخته می شود اعم از دایره ،بیضی ، مستطیل و ...

لازم به ذکر است طول و عرض یا قطر محصول نباید از 20/10 اینچ (26 سانتی متر) تجاوز کند. لیبل ژله ای به دلیل شفاف بودن و زیبایی نوع جنس و شکل ظاهری و مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال ها و رقیق کننده ها مورد استفاده و استقبال عمومی قرار گرفته است .

برای بهتر چسبیده شدن لیبل باید سطح کار را کاملا تمیز کرده و باید سطح کار مسطح باشد و برای تثبیت و قوام چسب که تقریبا 48 ساعت زمان می برد بهتر است دمای محیط 25 درجه سانتی گراد باشد و از چسباندن لیبل در هوای سرد حتما خودداری شود.

مزیت لیبل ژله ای

یکی دیگر از مزیت های لیبل ژله ای می توان به ضد آب بودن و جلوگیری از خراش و خط و خش افتادن به محصول اشاره کرد و یا مواردی که نیاز به انعطاف دارند کاربرد زیادی دارد از این رو تولیدکنندگان در بیشتر موارد به این نوع لیبل رو آوردن و طرفداران زیادی در بین آنها پیدا کرده است.

مشتری مداری، کیفیت، روابط حرفه ‎ای و تمایز محصولات مشتریان، از ارکان اصلی چاپ آپادانا است.

آتلیه طراحی مجتمع چاپ آپادانا با در اختیار داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده در رشته گرافیک، آماده طراحی و اجرای خلاقانه ترین شیوه‌های طراحی روز دنیا است. تیم طراحی آپادانا همراه با متخصصین مجتمع چاپ آپادانا اتاق فکری را تشکیل داده‌اند تا برای خاص ترین و کارآمدترین نیازهای چاپی و تبلیغاتی مشتریان عزیز، آماده ارائه طرح‌ها و ایده‌های ناب تبلیغاتی و چاپی به بهترین شکل ممکن باشند.  

پیشنهاد چاپ آپادانا

شما می توانید آرم ،لوگو ویا برند خود را تبدیل به لیبل ژله ای برای محصولات خود کنید و خواهید دید چقدر زیباتر و چقدر تغییر در محصولاتتون بوجود می آید.

مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا

آپــــــاچــــاپ

آپاچاپ با نام قدیمی آپادانا  با سه دهه فعالیت در زمینه  جعبه ، چاپ کاتالوگ ،چاپ هارد باکس، چاپ کارتن ، چاپ هولوگرام ، چاپ ساک دستی و … آمادگی ارائه خدمات و عقد قرارداد با ارگان ها ، سازمان ها ، کارخانه ها و مراکز دیگر می باشد. هدف ما جلب رضایت شما می باشد.

راههای ارتباط با ما

تلفن سفارشات
09125225155 – 09305225155
ادرس دفتر مرکزی
تهران- خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان – کوچه مراغه ای –پلاک 3- طبقه 4- واحد 404