مجموعه خدمات

چاپ ساک دستی


چاپ ساک دستی از اولین مراحل جهت تبلیغات محصول شماست.از جمله مهم ترین و کارآمدترین راه های تبلیغات چاپ ساک دیتی،چاپ پاکت کرافت و شاپینگ بگ ها جهت شناخته شدن محصولات و خدمات شرکت ها و تولید کنندگان است .

ساک دستی همچون بیلبوردهای متحرکی هستند که به طور مداوم در مقابل چشمان مخاطبان و بینندگان به نمایش در می آید و موجب انتقال پیام خود می شوند.

این امر موجب افزایش میزان فروش و جذب مشتری می شود.میزان توجه شما به جنس،زیبایی،طراحی و ماندگاری چاپ ساک دستی، نشان دهنده میزان اهمیت و ارزشی است که برای مشتریان خود قائل هستید. چاپ آپادانا مجری تخصصی کلیه خدمات چاپ و بسته بندی این امکان را برای شما فراهم می سازد.

تخصص در چاپ ساک دستی

چاپ انواع ساک دستی


  • سک دستی کاغذی(گلاسه)
  • ساک دستی کاغذی و پارچه ای(گرافیت)
  • ساک دستی کاغذی برزنتی
  • ساک دستی کاغذی اختصاصی
  • ساک دستی کاغذی پرسی
  • ساک دستی کاغذی فلت
  • ساک دستی کاغذی عطف دارپ
نمونه های تولید شده

نمونه ساک های دستی تولید شده


چاپ تخصصی ساک دستی تبلیغاتی

با چاپ برند خود بر روی ساک دستی تبلیغات خود را فراگیر کنید

تا بحال به این فکر افتاده اید که از چه روشی میتوانید تبلیغات خود را بصورت دست به دست و زبان به زبان به دست مشتریان خود برسانید، میپرسید چطور؟ پاسخ ساده است با چاپ ساک دستی نگاه افراد را به سمت خود جلب کنید. این ساک های دستی یا بگ تبلیغاتی که در بردارنده نام برند شما هستند می‌توانند بروشورها نمونه محصول تولیدی‌ تان را به دست مشتری برسانند و مشتریان هم می‌تواند از آن ساک برای اهداف مختلف استفاده کند در حالی‌ که نام برند شما را در دید همگان قرار میدهد. ساک دستی‌های کاغذی با دوام با بالاترین درجه کیفیت ، مشتریان را در شرایط گوناگون با شما همراه می کند.   از ساک های خرید شخصی گرفته تا ساک های هدیه سفارشی و همچنین ساک های مارک دار برای نمایشگاه ها برند شما را به سرعت و به راحتی از طریق دریافت کنندگان بگ تبلیغاتی ، شما در نمایشگاهها و غرفه های تبلیغاتی اطلاع رسانی لازمه را انجام میدهد. چاپ ساک دستی به صورت مقوایی ، پارچه ای و برزنتی معمولا برای تبلیغات خیابانی ، نمایشگاهی و جابجایی محصولات و هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ بگ یا ساک دستی تبلیغاتی

هنگامی که در نمایشگاهها برای ارائه محصولات خود غرفه ای را کرایه میکنید به فکر طراحی و چاپ تبلیغاتی کالاهای خود در نمایشگاهها باشید در نمایشگاه و جاهایی که اشخاص بدنبال تبلیغ بیشتر کالای خود هستند بروشورها وتراکت، یا ساک دستی های مختلفی را در اختیار مردم قرار میدهند.  

قطعا که هرچه تعداد دسته های تبلیغاتی شما بیشتر باشد از جمله برشور،تراکت و یا هرچیز دیگری به همراه یک ساک دستی که بتوان هرچیزی را درون آن قرار داد مطمئنا افراد بیشتری از غرفه شما بازدید خواهند کرد. و همچنین بعنوان یک بانک اطلاعاتی کامل در بین مشتریان و بازدید کنندگان قرار خواهید گرفت. 1-اگر تراکت های شما در حد اندازه ای متوسط و استاندارد با بروشورهای نازک توزیع می‌کنید ، یک ساک دستی کاغذی ساده کفایت میکند. 2-از لوگوی شرکت یا کمپین تبلیغاتی خود برای چاپ بر روی ساک دستی استفاده کنید چرا که در سطح بدنه ای ساک های دستی قابلیت چاپ ، مهمترین قسمت تبلیغاتی شما محسوب میشود. مشتریان خود را بوسیله ساک دستی های برند نام خود جذب کنید.

مشتریان شما به نوع سبک تبلیغات شما جذب میشوند

بطورمثال: این ساک‌های کاغذی با چاپ های مختلف از طریق کاغذهای متنوع و ساده،ساک دستی های زیبای را به بازار ارائه میکند.  تبلیغات شما باید به نوعی متمایز از بقیه باشد پس میتوانید با توجه به حوزه فعالیت کاری ، طرح و سبک مورد نظر و نوع کاغذ مصرفی را با بهترین کیفیت و معقول به صرفه ترین حالت ممکن چاپ کنید.  

چگونه بهای چاپ ساک دستی در چاپ آپا چاپ اقتصادی است؟

عوامل متعددی در قیمت یک محصول چاپی مثل ساک دستی موثر است این عوامل به جنس موادمصرفی و گرماژی کاغذ که برای ساک دستی گزینش میشود. مثل: رنگ چاپی،روکش،نوع بند،تیراژ ساک دستی ودرنهایت استفاده از جلوه ای زیباتری همچون طلا کوب،نقره کوب و یو.وی که جایگاه بخصوصی در طرح ایجاد میکند اشاره کرد.

 چاپ آپادانا

خدمات پیش از چاپ همچون فایل چک رایگان، فرم بندی استاندارد وبا درنظر داشتن حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود،متناسب با نیاز مشتریان در اقسار نقاط کشور،ساک دستی بهتر و مطلوب تری وبا هزینه کمتر وبه صرف تر ین حالت ممکن ارائه میدهد.

آپــــــاچــــاپ

آپاچاپ با نام قدیمی آپادانا  با سه دهه فعالیت در زمینه  جعبه ، چاپ کاتالوگ ،چاپ هارد باکس، چاپ کارتن ، چاپ هولوگرام ، چاپ ساک دستی و … آمادگی ارائه خدمات و عقد قرارداد با ارگان ها ، سازمان ها ، کارخانه ها و مراکز دیگر می باشد. هدف ما جلب رضایت شما می باشد.

راههای ارتباط با ما

تلفن سفارشات
09125225155 – 09305225155
ادرس دفتر مرکزی
تهران- خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان – کوچه مراغه ای –پلاک 3- طبقه 4- واحد 404