چاپ جعبه بهداشتی

چاپ جعبه بهداشتی برای چاپ جعبه‌های محصولات غذایی و خوراکی ، آرایشی بهداشتی و دارویی باید از مقوای ایندربرد (بهداشتی) و یا پشت سفید استفاده کرد.

این نوع مقواها از لحاظ بهداشتی مورد تایید بهداشت جهانی هستند و از لحاظ کیفیت چاپ نیز از مقواهای دیگر کیفیت بالاتری دارند.

نکته دیگری که در مورد مقوای ایندربرد باید گفت این است که این مقوا از لحاظ ضخامت و استقامت (در اصطلاح زیر دست) نسبت به سایر مقواها برتری دارد. برای چاپ مقوای ایندربردِ بالای 300 گرم معمولا از دستگاه‌های رولند استفاده می‌شود.

برای چاپ جعبه بهداشتی می توان از پوشش سلفون در داخل جعبه نیز استفاده کرد. به این صورت که بعد از چاپ، پشت مقوا سلفون براق کشیده می‌شود. این تکنیک معمولا برای محصولات غذایی مانند شیرینی، حلوا، کیک و ساندویچ که احتمال پس دادن روغن دارند مورد استفاده قرار میگیرد. در این حالت جعبه دیگر روغنی نشده و حالت خود را از دست نداده و سالم می‌ماند.

جعبه/چاپ جعبه/ هارد باکس/چاپ هارد باکس/هولوگرام/ چاپ کارتن لمینتی/کارتن لمینتی/ کاتالوگ/چاپ کاتالوگ/ ساک دستی/ چاپ ساک دستی/ جعبه دارویی/ جعبه شکلات/ جعبه خرما/ جعبه دستمال کاغذی/ جعبه پیراهن