مجموعه خدمات

چاپ هاردباکس (جعبه سخت)


هارد باکس ها از جمله مقاوم ترین و شیک ترین نوع بسته بندی ها به حساب می آید که با طراحی بسته بندی مناسب دارای بار گرافیکی و زیبایی منحصر به فردی خواهند شد.

این نوع بسته بندی در صنایع تجاری و غذایی محبوبیت فراوانی دارند . چاپ و بسته بندی آپادانا با استفاده از بروزترین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته جهت چاپ هاردباکس ها با مغزی چوبی و مقوایی و در تیرازهای گوناگون در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

انواع هاردباکس ها

آپاچاپ تولید کننده و سازنده تخصصی انواع جعبه های سخت

ساخت جعبه سخت (هارد باکس)

امروزه ساخت جعبه سخت(هارد باکس) در حال تبدیل شدن به یک صنعت مهم و اساسی است و طی سال‌های اخیر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. جعبه سازی اولین مرحله پس از مرحله تولید هر محصولی است و برخی از کارخانه‌ها حتی پیش از تولید محصول اقدام به تولید جعبه یا بسته بندی محصولات خود کرده‌اند. مدتی است که با فاصله گرفتن بیشتر از روش‌های سنتی تولید و بروز علاقۀ بیشتر نسبت به مدرن شدن، ساخت جعبه سخت (هارد باکس) اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

با این حال، در گذشته نه چندان دور، جعبه‌های سخت( هارد باکس) در کارگاه‌ها ساخته می‌شده و بیشتر شبیه به صنایع دستی بوده ، تا یک محصول با تولید انبوه و صنعتی.

جالب اینجاست که در همان دوره‌ای که ایران در تلاش برای ارتقا و نوسازی فناوری ساخت جعبه‌های سخت خود بود، کارخانه‌های تخصصی تولید ماشین‌های جعبه سازی، در سراسر جهان گام‌های بزرگی در زمینۀ تولید ماشین آلات ساخت جعبه‌های سخت مدرن و روش‌های جدید ساخت جعبه‌های سخت (هارد باکس) برداشته‌اند.

نمونه های تولید شده

نمونه هاردباکس های تولید شده


سوالات متداول چاپ و تولید هاردباکس

برخی از پرتکرارترین سوالات در زمینه ثبت سفارش هارد باکس مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا

من یه طرح جعبه نیاز دارم که شبیه آن در تصاویر وبسایت نیست. چه جوری میتونم طرح خودمو سفارش بدم ؟
سلام دوست عزیز، ما در هر سایزی و هر تعدادی میتونیم جعبه هاردباکس شما رو تولید کنیم، حتی شما اگر نمونه ای داشته باشید که بخواهید دقیقا مشابه اون باشه رو هم امکان تولید داریم، لطفا برای سفارش با کارشناسان آپا چاپ از طریق تماس مستقیم و یا واتساپ در ارتباط باشید
مدت زمان تحویل سفارشات چند روز هست ؟
مدت زمان تحویل سفارشات چاپ هاردباکس بستگی به تعداد سفارشات و نوع طرح چاپی شما دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.
آیا میتونید بر روی هارد باکس هاتون از خدمات چاپی مثل طلاکوب یا نقره کوب یا حتی انواع یووی استفاده کنید ؟
بله، امکان اجرای خدمات طلاکوب، نقره کوب و دیگر خدمات بعد از ساخت هاردباکس وجود دارد.

برای سفارش جعبه هارد باکس در تعداد و طرح دلخواه خود با کارشناسان آپاچاپ تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام دهید. آپاچاپ تخصصی ترین مرکز چاپ و تولید هاردباکس (جعبه سخت) بصورت مستقیم و بدون واسطه تولید کننده عمده انواع جعبه هاردباکس های فانتزی و عمومی در طرح ها و مدل های دلخواه شما می باشد که شما میتوانید سایز و مدل جعبه هاردباکس خود را مستقیما به تولید کننده بسپارید و بصورت کاملا سفارشی یا صرفا چاپ لوگو روی جعبه هاردباکس را در تیراژ دلخواه خود سفارش دهید. آپاچاپ تولیدی جعبه هاردباکس سفارشی و اختصاصی، انواع جعبه کادویی، جعبه جواهرات، جعبه ساعت محصول و ... در تهران است.