مجموعه خدمات

چاپ جعبه عطر و ادکلن اختصاصی


چاپ جعبه بسته بندی عطر و ادکلن یکی از خدمات برتر و پر طرفدار آپاچاپ است که به بالاترین کیفیت، کمترین قیمت و سریع ترین زمان تحویل قابل انجام است.

  • طراحی و چاپ جعبه های عطر و ادکلن مقوایی اختصاصی
  • چاپ طرح و لوگوی برند شما بر روی جعبه های بسته بندی عطر
  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان و بالا برند راندمان تبلیغات
  • چاپ جعبه عطر و ادکلن و ساک دستی آن در تیراژهای مختلف
  • ارائه مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت چاپ بسته بندی عطر و ادکلن در کنار تضمین کیفیت
  • تحویل سریع و فوری سفارشات

در مجتمع چاپ و بسته بندی آپاچاپ، کارشناسان ما از لحظه اولین تماس تا تحویل سفارشات شما، همواره با ارائه مشاوره های تخصصی رایگان در کنار شما خواهند بود.

 

تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

قیمت چاپ جعبه عطر و ادکلن اختصاصی

 

همانطور که بدیهی است، قیمت چاپ جعبه عطر و ادکلن برای محصولات شما، کاملا بستگی به جنس جعبه، ابعاد، طرح مورد نظر، روش چاپ، خدمات پس از چاپ، تیراژ و نوع خدمات پس از چاپ دارد.

در عوامل موثر بر قیمت چاپ جعبه عطر و ادکلن

جنس جعبه

  • جعبه مقوایی : یکی از ارزانترین و پرکاربردترین نوع برای چاپ جعبه عطر شما می باشد.
  • جعبه هاردباکس : چاپ جعبه هاردباکس برای عطر و ادکلن قیمتی بالاتر از جعبه مقوایی دارد و جزو جعبه های لوکس و بادوام به شمار می آیند.
  • جعبه چوبی : گرانترین نوع جعبه است که برای جعبه های لوکس کاربرد دارد.

طراحی جعبه عطر

در طراحی های ساده جعبه های عطر و ادکلن قیمت به مراتب پایین تر از طراحی های پیچیده به دلیل نوع چاپ جعبه است.

 

تیراژ چاپ جعبه

در مورد تیراژ چاپ جعبه عطر و ادکلن بدیهی است که با بالا رفتن تیراژ چاپ بسته بندی، هزینه تولید به ازای هر یک جعبه کاهش پیدا میکند.

خدمات جانبی

  • طراحی جعبه : هزینه طراحی جعبه یکی از هزینه های اولیه به منظور تولید جعبه است که این مورد در آپاچاپ به صورت رایگان انجام می شود.
  • نمونه سازی اولیه: به منظور کاهش ضررهای احتمالی در چاپ جعبه، همواره خدمات نمونه سازی اولیه از بسته بندی مورد نظر به صورت تخصصی در آپاچاپ انجام میشود که خود شامل هزینه اندک است.
  • خدمات پس از فروش : این مورد نیز در مورد چاپخانه های قابل اعتماد و با سابقه وجود دارد که به دلیل ارائه خدمات بسیار با کیفیت هزینه های تولید جعبه مقدار اندکی با افزایش قیمت روبرو است.
عامل تاثیر بر قیمت توضیحات
جنس جعبه بالا جعبه‌های مقوایی ارزان‌ترین نوع جعبه هستند و برای   تیراژهای بالا مناسب‌اند. جعبه‌های هارد باکس قیمتی بالاتر دارند و برای   جعبه‌های لوکس و بادوام مناسب‌اند.    جعبه‌های چوبی گران‌ترین نوع جعبه هستند و برای جعبه‌های لوکس و خاص   مناسب‌اند.
طرح بالا طرح‌های ساده قیمتی پایین‌تر دارند. طرح‌های پیچیده که   شامل چاپ‌های رنگی، برجسته‌کاری، فویل‌کوبی و ... می‌شوند، قیمتی بالاتر دارند.
تیراژ بالا هرچه تیراژ سفارش شما بیشتر باشد، قیمت چاپ هر واحد   جعبه را کاهش می‌دهد. برای سفارشات با تیراژ پایین، قیمت چاپ هر واحد جعبه به   طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
خدمات جانبی بالا خدمات جانبی مانند طراحی، نمونه‌سازی، خدمات پس از فروش   و ... می‌توانند قیمت چاپ را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

حداقل تیراژ و مدت زمان تحویل سفارشات چاپ چعبه عطر و ادکلن

به منظور دریافت حداقل تیراژ و مدت زمان تحویل سفارشات چاپ جعبه به صورت دقیق با شماره 33919247-021 تماس بگیرید. هم چنین در جدول زیر اطلاعات حدودی و تخمینی برای شما آورده شده است.

نوع   جعبه طرح حداقل تیراژ مدت زمان تحویل
مقوایی ساده 500 عدد 7 تا 10 روز
مقوایی پیچیده 1000 عدد 10 تا 15 روز
هارد باکس ساده 300 عدد 10 تا 15 روز
هارد باکس پیچیده 500 عدد 15 تا 20 روز
چوبی ساده 100 عدد 15 تا 20 روز
چوبی پیچیده 200 عدد 20 تا 25 روز

چاپ جعبه برای محصولات شما در تمامی اشکال و در تمامی صنایع در تیراژ موزد نیاز شما قابل انجام است. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت دقیق با کارشناسان آپاچاپ در تماس باشید.

انواع جعبه عطر و ادکلن

برای انتخاب صحیح نوع جعبه عطر و ادکلن خود، باید انواع جعبه بر اساس متریال های ساخت آن را به همراه ویژگی های آن بشناسید تا بتوانید درست ترین تصمیم را متناسب با محصول و بودجه خود بگیرید.

جعبه مقوایی

جعبه های مقوایی همانطور که گفته شد، یکی از رایج ترین و ارزانترین نوع جعبه بسته بندی می باشند که به دلیل تنوع بالا در چاپ مورد استقبال بسیار زیادی قرار دارند. این نوع جعبه های در نوع ساده و لمینتی ساخته می شوند.

مزایای چاپ جعبه مقوایی عطر و ادکلن

  • قیمت مناسب
  • تنوع بسیار بالا در طرح، رنگ و اندازه
  • قابل بازیافت

معایب چاپ جعبه مقوایی عطر و ادکلن

  • استحکام و دوام پایین
  • حساس به رطوبت و آب

جعبه هاردباکس عطر

همانطور که گفته شد، جعبه های هاردباکس Hardbox از مقوای ضخیم چندلایه ساخته میشوند و به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارند و برای برندهای لوکس بسیار مناسب هستند.

مزایای چاپ جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

  • استحکام و دوام بسیار بالا
  • ظاهری شیک و القای حس لوکس بودن
  • تنوع زیاد در طرح و تولید

معایب چاپ جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

  • قیمت بالا در تولید بسته بندی هاردباسک
  • عدم امکان تولید در تیراژهای پایین

جعبه چوبی عطر

جعبه های چوبی عطر و ادکلن، یکی از گرانترین نوع جعبه ها هستند که میتواند ظاهری شیک و حسی لوکس را به مشتریان برند شما بدهند.

مزایای چاپ جعبه چوبی عطر و ادکلن

  • ظاهری شیک و القای حس لوکس بودن
  • جنسی متفاوت و ایجاد وجه تمایز با سایر برندها
  • ایجاد حس طبیعی بودن
  • ماندگاری بسیار بالا

معایب چاپ جعبه چوبی عطر و ادکلن

  • قیمت بسیار بالا در تولید
  • وزن سنگین
  • نیاز به مراقبت های خاص چوب

انواع کاغذ در چاپ جعبه عطر

انتخاب نوع کاغذ به منظور تولید جعبه عطر و یا ادکلن شما، یکی از مهمترین انتخاب هاست چراکه این عامل میتواند در قیمت چاپ جعبه عطر شما بسیار تاثیرگذار باشد.

لیست انوع کاغذ در تولید جعبه عطر

  • کاغذ گلاسه : رایج ترین نوع کاغذ در تولید جعبه است که سطحی صاف و براق دارد. هم چنین امکان چاپ انواع طرح ها و نوشته ها را با کیفیت بسیار بالا دارد.
  • کاغذ کرافت: این نوع کاغذ ظاهری طبیعی و خاکی و برامده از طبیعت را دارد و نشان دهنده حس ارگانیک بودن محصول میتواند باشد.
  • کاغذ فانتزی : تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد و ظاهری خاص و متمایز کننده را برای برند شما به ارمغان می آورد.
  • کاغذ لمینتی : اجرای روکش سلفون مات و یا برق که منجر به تولید کاغذی لمینتی برای تولید جعبه میشود، استحکام و ماندگاری جعبه شما را افزایش میدهد.
  • کاغذ متالایز : ظاهری فلزی و براق دارد که جلوه ای شیک، لوکس و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد.

جدول مقایسه انواع کاغذ در تولید جعبه عطر

در جدول زیر مقایسه انواع کاغذها در چاپ جعبه عطر و ادکلن آورده شده است:

نوع   کاغذ مزایا معایب
کاغذ گلاسه سطح صاف و براق، چاپ باکیفیت، قیمت مناسب، تنوع بالا حساس به اثر انگشت و خط و خش، غیرقابل بازیافت
کاغذ کرافت ظاهری طبیعی و خاکی، حس نوستالژی، تاکید بر جنبه‌های   طبیعی و ارگانیک محصول، قابل بازیافت قیمت نسبتاً بالا، کیفیت چاپ پایین‌تر
کاغذ فانتزی تنوع بالا در طرح و رنگ، ظاهری خاص و منحصر به فرد قیمت بالا
کاغذ لمینتی افزایش استحکام و ماندگاری جعبه، ظاهری براق و چشم‌نواز قیمت بالا
کاغذ متالایز ظاهری فلزی و براق، جلوه‌ای شیک و لوکس قیمت بالا، حساس به خط و خش

برای دریافت اطلاعات دقیق تر میتوانید از انجمن بین‌المللی گرافیک و بسته‌بندی (IAPMA) از طریق این لینک بهره ببرید.

حتما به منظور استعلام قیمت دقیق و دریافت هزینه تمام شده چاپ جعبه، با کارشناسان آپاچاپ به شماره 33919247-021 تماس بگیرید.

اهمیت چاپ روی جعبه ادکلن و عطر

چاپ روی جعبه عطر و ادکلن برند شما، نقشی اساسی در میزان فروش و افزایش آگاهی از برند شما دارد. در اینجا به 2 دلیل بسیار مهم برای اهمیت چاپ روی جعبه بسته بندی عطر و یا ادکلن برند شما اشاره شده است.

اولین نقطه تماس با مشتری

جعبه عطر و ادلکن اولین چیزی است که مشتری در میان انبوهی از ادکلن ها و عطرها در یک فروشگاه با آن روبرو میشود و اولین تصویری است که از برند شما در ذهن آن شکل میگیرد. این ذهنیت تا حد زیادی به نوع طرح و جنس جعبه تولید شده عطر شما بستگی دارد. هر چه جنس و چاپ جعبه عطر و ادکلن شما با کیفیت تر باشد، مشتری حس کیفیت بیشتری از محصول و برند شما برداشت خواهد کرد.

عامل تمایز و برندسازی اصولی

در میان انبوهی از محصولات و عطرهای موجود در قفسه های فروشگاهی، تنها عاملی که میتواند دید مشتری را به سمت محصول شما ببرد، بسته بندی و جعبه سازی محصول شماست. شما میتوانید از این فرصت عالی به منظور ارائه هر چه بیشتر محصول خود به عنوان یک محصول خاص و منحصر به فرد با یک جعبه سازی عطر و ادکلن خاص استفاده کنید.

توجه کنید که چاپ روی جعبه عطر برند شما، سرمایه گذاری ارزشمندی است که میتواند به فروش بیشتر محصولات شما کمک کند.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی عطر و ادکلن

در زمان امروز که رقابت شدیدی در بین برندها شکل گرفته است. استفاده از ایده های خلاقانه میتواند باعث فروش بیشتر محصولات شما شود. چاپ ساک دستی تبلیغاتی عطر و ادکلن نیز یکی از این ایده های خلاقانه است.

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی عطر و ادکلن

  • افزایش آگاهی برند Brand Awareness : با استفاده از این ایده خلاقانه میتوانید اگاهی از برند خودتان در افزایش دهید.
  • جذب مشتری : این ساک های دستی زیبا و خلاقانه میتوانند برای شما مانند یک بیلبورد متحرک عمل کنند و باعث جذب مشتری های بیشتری شوند.
  • ایجاد حس لوکس و اصیل بودن: چاپ ساک دستی نفیس میتوان به مشتری شما حس خوب لوکس بودن را بدهد و در نتیجه باعث وفاداری مشتری شما شود.
  • قابلیت استفاده مجدد: هرچه ساک دستی تبلیغاتی عطر و ادکلن شما خاص تر و زیباتر باشد باعث استفاده چندباره توسط مشتری شما میشود که میتواند در نهایت به بازاریابی موثرتر شما منجر شود.

انتخاب بهترین چاپخانه و تولیدکننده جعبه عطر و ادکلن

با توجه به وجود چاپخانه های بسیار زیاد به منظور تولید و چاپ جعبه های عطر و بسته بندی های ادلکن پیشنهاد میکنیم برای انتخاب و پیدا کردن بهترین چاپخانه های عطر و ادکلن در ایران نکات زیر را مدنظر خود قرار دهید:

  1. کیفیت چاپ: اولین و در عین حال مهمترین عامل در پیدا کردن بهترین چاپخانه، کیفیت مواد و چاپ مواد استفاده شده در تولید جعبه است. باید سفارش چاپ جعبه عطر خود را به چاپخانه ای بدهید که بهترین کیفیت مواد مصرفی را دارد.
  2. قیمت: مطمئنا قیمت تمام شده چاپ جعبه عطر و ادکلن شما یکی از مهمترین عوامل در انتخاب بهترین تولیدکننده جعبه است. برای دستیابی به بهترین قیمت باید به صورت مستقیم با چاپخانه مانند چاپ آپاچاپ در ارتباط باشید.
  3. تنوع: بهتر است با چاپخانه ای کار کنید که بیشترین تنوع را در انتخاب جنس کاغذ، خدمات پس از چاپ و طرح به شما بدهد.
  4. خدمات: با چاپخانه ای کار کنید تا بتوانید بیشترین خدمات جانبی مانند طراحی جعبه، نمونه سازی اولیه و خدمات پس از فروش خوبی دریافت کنید. آپاچاپ در تمامی این مراحل همراه شما است.
  5. سابقه و نمونه کار بالا: با چاپخانه ای سفارش چاپ جعبه خود را بدهید که سابقه و تجربه بالا در این زمینه داشته باشد.
  6. زمان تحویل سفارش: اگر چاپخانه به صورت حرفه ای کار کند، مطمئنا می تواند در سریع ترین زمان ممکن سفارشات تولید جعبه عطر و ادکلن شما را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

چاپ انواع بسته بندی و جعبه

نمونه چاپ جعبه عطر و ادکلن

در اینجا می توانید نمونه هایی از جعبه های عطر و ادکلن تولیدی که توسط آپاچاپ چاپ شده اند را مشاهده کنید:

تخصصی ترین مرکز چاپ جعبه بسته بندی

برخی از مهمترین سوالات رایج چاپ روی جعبه عطر و ادکلن

ثبت سفارش چاپ جعبه عطر و ادکلن در آپاچاپ به چه صورت است ؟
به منظور ثبت سفارش چاپ بسته بندی عطر و ادکلن با شماره 33919247-021 تماس بگیرید.
استعلام قیمت چاپ جعبه عطر به چه صورت است ؟
به منظور استعلام و دریافت مشاوره تخصصی چاپ جعبه عطر و ادکلن با شماره 33919247-021 ، کارشناسان متخصص آپاچاپ تماس بگیرید.
مدت زمان تحویل چاپ روی جعبه عطر چند روز است ؟
مدت زمان چاپ و تحویل سفارش جعبه عطر بستگی به نوع آن دارد ولی معمولا این مقدار از 7 تا 25 روز متغیر است.
حداقل تیراژ چاپ و تولید جعبه عطر چه مقدار است ؟
چاپ جعبه عطر و ادکلن در هر تعدادی قابل انجام است ولی بهتر است بدانید برای یک چاپ مقرون به صرفه حداقل تیراژ چاپ جعبه عطر و ادکلن از 1000 عدد به بالاست.
چرا چاپ اختصصای جعبه عطر و ادکلن اهمیت دارد ؟
  • جلب توجه مشتری و متمایز کردن برند شما به واسطه یک طراحی خوب و اصولی
  • ایجاد حس لوکس بودن و افرزایش ارزش عطر و ادکلن
  • تقویت برندینگ و ارزش افزوده محصولات برند شما
  • محافظت از محصولات در حین جابجایی
چه عواملی روی قیمت چاپ روی بسته بندی عطر و ادکلن تاثیرگذار است ؟
همانطور که در مطالب بالای همین صفحه توضیج داده شده عوامل بسیار زیادی مانند جنس جعبه، طرح موردنظر جهت چاپ، روش چاپ، تیراژ و نوع خدمات پس از چاپ روی قیمت جعبه عطر و ادکلن تاثیر دارد.
ارزان ترین نوع چاپ روی جعبه عطر چه جعبه ای است ؟
ارزانترین جعبه عطر و ادکلن، چاپ جعبه عطر مقوایی ساده و چاپ فلکسو است.
لوکس ترین و زیباترین جعبه عطر و ادکلن کدام است ؟
لوکس ترین و در عین حال گرانترین نوع جعبه های عطر و ادکلن، جعبه های چوبی به همراه خدمات پس از چاپ طلاکوب و چاپ افست می باشد.
چه روشی برای چاپ طرح‌های پیچیده روی جعبه عطر و ادکلن مناسب است؟
به صورت کلی برای چاپ طرح های پیچیده و چند رنگ پیشنهاد میشود از روش چاپ افست استفاده کنید.
از کجا می‌توانم چاپخانه معتبر برای چاپ جعبه عطر و ادکلن پیدا کنم؟
در مطالب بالا ویژگی های یک چاپخانه برتر در زمینه چاپ روی جعبه عطر و ادکلن را به شما بیان کردیم. در نهایت بعد از جستجو و تحقیق در این زمینه پیشنهاد میکنیم از خدمات مشاوره تخصصی رایگان آپاچاپ استفاده کنید.
آپاچاپ چه خدماتی در زمینه چاپ جعبه عطر و ادکلن ارائه می‌دهد؟
مجتمع چاپ و بسته بندی آپاچاپ، کامل ترین خدمات تولید جعبه و چاپ روی جعبه عطر ادلکن را ارائه میدهید. یکی از مهمترین خدماتی که آپاچاپ در این زمینه ارائه میدهد؛ ارائه مشاوره تخصصی رایگان است که باعث کاهش هزینه های چاپ جعبه عطر و ادکلن و افزایش کیفیت نهایی کار میشود.

آپــــــاچــــاپ

آپاچاپ با نام قدیمی آپادانا  با سه دهه فعالیت در زمینه  چاپ جعبه، چاپ کاتالوگ ،چاپ هارد باکس، چاپ کارتن ، چاپ هولوگرام ، چاپ ساک دستی و … آمادگی ارائه خدمات و عقد قرارداد با ارگان ها ، سازمان ها ، کارخانه ها و مراکز دیگر می باشد. هدف ما جلب رضایت شما می باشد.

راههای ارتباط با ما

تلفن سفارشات
09125225155 – 09305225155
ادرس دفتر مرکزی
تهران- خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان – کوچه مراغه ای –پلاک 3- طبقه 4- واحد 404

2 دیدگاه

  1. کرمانی گفت:

    سلام، میخواستم بدونم امکان چاپ جعبه عطر طلایی رنگ‌رو دارید؟ میخواستم کل جعبه طلایی رنگ باشه و نوشته های روش به صورت برجسته مشکی و بنفش
    تیراژم ۵۰۰۰ عدد میخواستم به همراه بگ تبلیغاتی

    • آپاچاپ گفت:

      سلام وقت بخیر؛
      بله، امکان چاپ جعبه عطر طلایی رنگ در آپاچاپ در تیراژ مورد نظر شما وجود دارد. لطفا برای دریافت مشاوره تخصصی و استعلام دقیق قیمت با شماره 33919247-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *